Lasă un comentariu

Salata „buf” ( de boeuf)

Da…da… stiu ca boeuf inseamna vita dar toata viata mea am mancat „salata de boeuf” facuta cu piept de pui. A se observa logica aici!

Din cantitatea de ingrediente de mai jos am mancat eu si Vlad de Craciun suficient cat sa ne scarpinam maselele si sa ne facem pofta, dar nu atat de mult cat sa ne saturam sau sa facem exces. Sau sa impartim cu altii. Hahahahaha

6 cartofi maricei

2 morcovi

1 pastarnac

1 piept de pui mare

o cutie mica mazare (1 pumn, aprox 200gr)

gogosar in otet

castraveciori in otet

masline negre

putin mustar

sare

maioneza de casa ( 4-5 galbenusuri la 1 litru de ulei, sare, suc lamaie si mustar dupa gust) * Cam acesta e raportul de ou-ulei, dar cantitatea de maioneza rezultata va fi prea mare pt ingredientele de salata mai sus mentionate. Am folosit cam jumatate.

Stiti povestea: legumele de fierb in coaja si se taie dupa ce se racesc pentru a nu se sfarama. Muraturile de adauga dupa gust…din ochi si pe placul ochiului. Mie personal imi place usor acrisoara salata si am mai agaugat si putina zeama de la gogosari. Si tind sa pun mai multe masline si gogosori pentru a echilibra culoarea.

Potrivita perfect dupa propriul gust cred ca e reteta mea preferata. Sunt fericita tare ca ma potrivesc la gust cu Vlad si ca nu sufera de sindromul „daca nu e ca la mama acasa mai bine nu faci”. Poate imi place asa mult pentru ca acasa se consuma doar de Paste si de Craciun, traditie pe care am respectat-o. Iar gustul TREBUIE sa fie cel cu care am crescut…rareori apreciez o salata boeuf facuta de altcineva ( iata cine sufera acum se sindromul mai sus mentionat. ooops! In aparearea mea doar la salata boeof se aplica regula.

Cred ca „arta” consta in a potrivi gustul de acru, cantitatea de carne, maioneza, sarea, etc.

Iata o poza din arhiva de familie🙂

6646639805_5b49f36666_o

Lasă un răspuns

