Lasă un comentariu

Creioane pentru decor Dr.Oetker ( glazura din zahar)

M-am gandit  sa impartasesc si impresiile mele cu privire la diverse produse utile in bucatarie si/sau la gatit. Nu intentionez sa fac reclama atunci cand specific si marca produsului.

Prima oara cand am cumparat creioanele pentru decor nu am fost foarte increzatoare dar acum nu vad cum m-as descurca fara ele. Imi place ca sunt usor de manuit iar glazura arata destul de uniform ( personal nu am avut experiente prea reusite cu spritul )

Ce nu imi place e ca se gaseste doar in patru culori: galben, verde, rosu, alb.

Pachetul cu cele patru culori costa mai putin de 10 Ron. Eu am decorat 3 torturi cu un singur pachet( fiecare a avut insa o culoare predominanta)

Iata cum arata un tort decorat cu aceste creioane:

 Reteta o gasesti aici https://experimenteculinare.wordpress.com/2012/01/12/tort-negru-sau-mud-cake-reteta-furata-de-la-tanti-gabi/

Lasă un răspuns

