Lasă un comentariu

Paste cu ciuperci


 Nu imi amintesc exact cum a luat nastere aceasta reteta,  dar a fost una dintre mancarurile cel mai des gatite in anii de studentie si a ramas una dintre retele mele preferate. De ce? Pai…e o mancare usor de facut, buna atat calda cat si rece( eu personal o prefer rece) si..usoara la stomac.

Iata varianta de paste cu ciuperci de astazi. Simte-te liber sa o modifici dupa gust. Nu prea ai cum si cu ce sa dai gres!

Mai intai am calit in ulei de masline 3 fire mari de ceapa verde, 2 ardei capia, usturoi (dupa gust) si seminte de ardei iute uscat (desigur, poti folosi doar piper, curry sau ardei iute proaspat)

Apoi am adaugat 1 kg de ciuperci proaspete champignion pe care le-am taiat felii

* poti pune si ciuperci la conserva dar iese mai gustos cu ciuperci proaspete

Am pus capacul si am lasat ciupercile sa scada dupa care am adaugat o conserva de rosii cuburi, cam 2 linguri de pasta de tomate, am condimentat cu oregano, busuioc, patrunjel, sare si cateva foi de dafin.

Am fiert 500 gr de paste penne integrale. Este important ca pastele sa fie fierte cu 1 minut mai putin decat timpul indicat pe ambalaj pentru ca ele se vor mai inmuia de la sosul fierbinte pe care il vom turna imediat ce am fiert si scurs pastele. Am pus capacul pe oala si am mai amestecat de de vreo doua ori pastele ca sa se uniformizeze caldura si sosul .

*reteta merge foarte bine cu paste cochilie,penne sau spirale. Nu o recomand cu spaghette.

Pofta buna!

Oana T.

Lasă un răspuns

